نمایه نویسندگان

آ

  • آرامش، سمیه عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاه‌های شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • آزادروش، حجت بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]

ا

ب

  • باباجانی محمدی، سعیده تحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • باباجانی محمدی، سعیده مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیل‌گری مهارت کارآفرینانه در شرکت‌های صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • بصیری، محمداحسان ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]

ت

  • تفری، ندا بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]

ج

  • جان نثار احمدی، هدی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • جشن، حمیده ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]

ح

  • حاجی آقانژاد، یاسر بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • حسن خانی، معصومه بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • حسنوند، محمد تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • حسنوند، محمد ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]

خ

  • خادم، فاطمه شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه پایدار کسب و کارهای گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1402]

ر

  • رجب زاده، محسن تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وب‌سایت‌های فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • رحمانی، روح الله برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • رهسپارفرد، خیرالله ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1402]

س

  • ساری صراف، امیر محمد بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • سرآبادانی، علی ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • سلیاری، آرزو ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]

ش

  • شمس، امیر ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]

ص

  • صفاریه، مهرداد ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمان‌ها [دوره 3، شماره 9، 1402]

ط

  • طاهری، آذین بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • طباطبایی، حمید بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • طباطبایی، حمید ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • طهماسبی قوژدی، مهناز برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]

ع

  • عباسی ارزنه ئی، فاطمه مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیل‌گری مهارت کارآفرینانه در شرکت‌های صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • عدالت پناه، سید احمد یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازه‌ای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]

غ

  • غضنفری، سید مهدی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]

ف

  • فشندکی، تورج بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]

ق

  • قاسمی نژاد، زینب ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]

ک

  • کاکاوند، یونس بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • کردستانی، منا An Image Cryptosystem based on Elementary Cellular Automata with Integrity Checking [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • کروبی، مهدی شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه پایدار کسب و کارهای گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • کیانی، بهنام ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]

م

  • مبرهن، رخساره عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاه‌های شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • مجتبوی، سیده مریم تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانه‌های فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • محمدی جهندیزی، عادل تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • مراغه، امید بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • مقدم، علیرضا بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • مهدی رکن آبادی، حسین بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • موسی پور، احمد تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • میرزایی، محمد تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • میرمعصومی، مهدی بررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]

ن

  • نعمتی، شهلا ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
  • نورمحمودی، مهدی یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازه‌ای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
  • نوشیار، مهدی ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
  • نیکخوی، نوید بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
  • نیکفرجام، کاظم توسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]

و

  • واسعی، فریناز تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانه‌های فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]

ه

  • همایونی راد، محمدحسین تأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]