آ
-
آرامش، سمیه
عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاههای شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
آزادروش، حجت
بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
ب
-
باباجانی محمدی، سعیده
تحلیل تاثیر اثربخشی و نوآوری سازمانی بر وفاداری مخاطبان بر اساس مدل معادلات ساختاری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
باباجانی محمدی، سعیده
مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
بصیری، محمداحسان
ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
ت
-
تفری، ندا
بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
ج
-
جان نثار احمدی، هدی
ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
جشن، حمیده
ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
ح
-
حاجی آقانژاد، یاسر
بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
حسن خانی، معصومه
بررسی تأثیر قابلیت های پویا ونوآوری برمزیت رقابتی وارزیابی بازاریابی دیجیتال برای بنگاه های کوچک ومتوسط در دوره پساکرونا (شرکت های صنایع غذایی در مشهد) [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
حسنوند، محمد
تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
حسنوند، محمد
ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
خ
-
خادم، فاطمه
شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی رسانههای اجتماعی در توسعه پایدار کسب و کارهای گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1402]
ر
-
رجب زاده، محسن
تاثیر عوامل موثر بر حمایت از وبسایتهای فروش برخط با توجه به نقش ارزش تجربی مشتری [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
رحمانی، روح الله
برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
رهسپارفرد، خیرالله
ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1402]
س
-
ساری صراف، امیر محمد
بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
سرآبادانی، علی
ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
سلیاری، آرزو
ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
ش
-
شمس، امیر
ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
ص
-
صفاریه، مهرداد
ارائه یک مدل جدید برای مشخص سازی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1402]
ط
-
طاهری، آذین
بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
طباطبایی، حمید
بهبود تشخیص بیماریهای قلبی_عروقی با استفاده از سیستم تصمیم یار هوشمند با رویکرد رایانش مه [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
طباطبایی، حمید
ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
طهماسبی قوژدی، مهناز
برسی تاثیر ضریب واکنش سود بر بازده انباشته غیر عادی شرکت با تاکید بر نقش توانایی مدیریت [دوره 3، شماره 10، 1402]
ع
-
عباسی ارزنه ئی، فاطمه
مدیریت دانش بر عملکرد صادراتی با نقش تعدیلگری مهارت کارآفرینانه در شرکتهای صادراتی فعال در شهرک صنعتی توس مشهد [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
عدالت پناه، سید احمد
یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازهای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
غ
-
غضنفری، سید مهدی
ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت روابط با مشتریان با نقش میانجی کیفیت زندگی کاری کارکنان [دوره 3، شماره 8، 1402]
ف
-
فشندکی، تورج
بررسی قواعد طراحی رابط کاربری گرافیکی برای طراحی اپلیکیشن های آموزشی ایرانی [دوره 3، شماره 8، 1402]
ق
-
قاسمی نژاد، زینب
ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
ک
-
کاکاوند، یونس
بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
کردستانی، منا
An Image Cryptosystem based on Elementary Cellular Automata with Integrity Checking [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
کروبی، مهدی
شناسایی عوامل مؤثر بر بازاریابی رسانههای اجتماعی در توسعه پایدار کسب و کارهای گردشگری [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
کیانی، بهنام
ارائه سیستم پشتیبان تصمیم فازی جهت ارزیابی عملکرد کارکنان تأمین اجتماعی(نمونه موردی: کارکنان تامین اجتماعی شهر مشهد) [دوره 3، شماره 11، 1402]
م
-
مبرهن، رخساره
عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی(مطالعه موردی : دانشگاههای شهر ساری) [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
مجتبوی، سیده مریم
تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانههای فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
محمدی جهندیزی، عادل
تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
مراغه، امید
بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
مقدم، علیرضا
بررسی تاثیر آمیخته گردشگری و کیفیت خدمات بر رضایت گردشگر و وفاداری به مقصد گردشگری [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
مهدی رکن آبادی، حسین
بررسی رابطه بین خلاقیت و مدیریت دانش در سازمان تامین اجتماعی [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
موسی پور، احمد
تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
میرزایی، محمد
تعیین چاقی و لاغری افراد با استفاده از پردازش تصویر و یادگیری ماشین [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
میرمعصومی، مهدی
بررسی پیشرفت های اخیر هوش مصنوعی در بهداشت و درمان و پزشکی براساس منابع سیستماتیک [دوره 3، شماره 10، 1402]
ن
-
نعمتی، شهلا
ارائه ی مدل عمیق CNN-BiLSTM برای شناسایی کارآموز [دوره 3، شماره 10، 1402]
-
نورمحمودی، مهدی
یک مدل جدید مبتنی بر درخت تصمیم در محیط نوتروسفیک بازهای برای تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک [دوره 3، شماره 9، 1402]
-
نوشیار، مهدی
ارزیابی عملکرد یادگیری ماشینی مبتنی بر انتخاب ویژگی بهینه برای تشخیص بیماری قلبی [دوره 3، شماره 8، 1402]
-
نیکخوی، نوید
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایت مندی مشتری با نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 11، 1402]
-
نیکفرجام، کاظم
توسعه منطق خودتطبیقی سیستم های خودتطبیق به کمک یادگیری تقویتی عمیق [دوره 3، شماره 8، 1402]
و
-
واسعی، فریناز
تغییر فعالیت و فضا از طریق مدیریت تکنولوژی در خانههای فردا [دوره 3، شماره 9، 1402]
ه
-
همایونی راد، محمدحسین
تأثیر عوامل موثر بررفتارخرید مشتریان در مبادلات تجارت الکترونیک (مورد مطالعه دیجی کالا) [دوره 3، شماره 11، 1402]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد